środa, 1 stycznia 2014

Wstęp ;)

Taaak, to właśnie dzisiaj jest ten oczekiwany od dłuższego czasu dzień! Pierwszy dzień nowego roku :) Postanowienia noworoczne już są :) Oto właśnie jedno z nich-rozpoczęcie pisania bloga, a żeby nie tracić czasu i co by trzymać się powiedzenia " jaki pierwszy dzień taki cały rok " chociaż różnie się mówi..(ja jednak wolę przystać na tym ;)) to zabrałam się za to już od dzisiaj.

Na początek chciałam WSZYSTKIM życzyć SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU, dążenia do wyznaczonych celów, spełnienia wszystkich marzeń i aby ten rok był lepszy od poprzedniego! :* Dla mnie miniony rok nie był jednym z najlepszych, ale wierzę z całych sił ,że ten będzie cudowny ze zdwojoną siłą, musimy pocieszać się tym, że jesteśmy o rok mądrzejsi :)


A wy jakie macie postanowienia noworoczne? 
Może dzięki Wam wpadnie mi do głowy jakiś kolejny ciekawy cel do realizowania :)
Chociaż już teraz jest ich tak dużo...
Jestem pełna energii na ten nowy rok! :) i tego życzę również Wam!

JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO DOBREGO KOCHANI! :*


2 komentarze:

  1. Fajnie że założyłaś bloga.Ja też życzę Ci wszystkiego najlepszego, i wytrwałości w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń