sobota, 4 stycznia 2014

O czym będzie mój blog?

Pewnego dnia zrobiłam zwykłe naleśniki.. tak ktoś może pomyśleć ,że to śmieszne..i co w tym trudnego?... :) ,ale dla kogoś kto nigdy nie miał do czynienia z żadnym gotowaniem/ pieczeniem jednak może to być nie lada wyzwanie :) Naleśniki wyszły (nieskromnie mówiąc ;)) idealne, ale najbardziej ucieszyło mnie ich dekorowanie.. Pomyślałam sobie ,że to naprawdę fajna sprawa.. i od tej pory myślałam tylko co by tu upichcić ;)
Do kucharki mi daleko, ale od tamtej pory gotuję częściej i sprawia mi to ogromną przyjemność. Zawsze gdy coś mi się spodobało zapał trwał chwilę... nie tym razem! :)
Początkowo chciałam żeby blog był tylko kulinarny niestety jestem totalną amatorką dlatego stwierdziłam, że będę pisała po prostu o tym co mnie interesuje ,ale to jest teraz moje największe zainteresowanie więc większość poświęcę temu :) Oczywiście nie obiecuję gruszek na wierzbie..chociaż z czasem kto wie..:)
Może nawet w tych prostych przepisach kogoś zainspiruję, dam pomysł na śniadanie, obiad, dobry deser? 
Jak to się mówi praktyka czyni mistrza-dlatego chcę się tu dzielić wszystkim co robię może to również daje motywację mnie samej :) 
Kolejną rzeczą którą interesuję się coraz bardziej jest po prostu- zdrowy styl życia, czyli sport, zdrowa dieta.. dlatego o tym tutaj też będę głośno mówiła! ;)
Mam nadzieję ,że z biegiem czasu blog będzie bardziej interesujący i doceniany ;)


Teraz pozostaje mi życzyć udanego dłuuugiego weekendu wszystkim;)
Ja ten wolny czas na pewno wykorzystam na upichcenie czegoś (mam nadzieję) dobrego, czym będę mogła się wreszcie Wam pochwalić! ;) 

BUZIAKI! :)



2 komentarze:

  1. Masz już się czym pochwalić, pyszny jabłecznik i śliczne ,smakowite pierniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie trafiłam na Twój blog, będę napewno tu często zaglądała, powodzenia:)
    z serdecznymi pozdrowieniami, Anna S..

    OdpowiedzUsuń