środa, 2 lipca 2014

powrót na dobre ;)

Cześć misie kolorowe! ;)
Wracam po przedłużonej przerwie.. tym razem już na stałe! z nową weną,nowymi pomysłami!
Przez ten cały czas śledziłam różne blogi o tematyce kulinarnej i zdrowego żywienia.. jak na początku zaznaczyłam blog miał być nie tylko na temat gotowania.. a sprowadziło się wręcz do średnio zdrowego jedzenia; pizza, ciastka.. Od teraz dojdą również naprawdę zdrowe śniadanka! :) Chcę poświęcić tutaj więcej czasu.. Musicie mi tylko wybaczyć brak profesjonalizmu do pisania, zdjęć.. ,ale z czasem mam nadzieję ulegnie to zmianie jak i  (wielka nadzieja) będzie Was tutaj więcej :*
Hmm.. co do nauki której w trakcie przerwy było naprawdę dużo.. poszło dobrze, ale zawsze mogło być lepiej.. niestety zmieniły mi się trochę plany, ale nie ma tego złego.. Wkrótce dowiecie się co planuję, być może jest to w pewnym stopniu.. nawet dużym związane z blogiem, a raczej na pewno będzie to pomocne!
To taki krótki wstęp. Na dniach ruszam z nowymi pomysłami! ;)

właaaaaaaaaaśnie co najważniejsze! ;


UDANYCH,GORĄCYCH,CUUUUUUUDOWNYCH WAKACJI WSZYSTKIM :*
( ja już nie mogę się doczekać swoich, a wy gdzie się wybieracie? )

BUZIAKI!!! 


1 komentarz: