sobota, 19 lipca 2014

owocowa owsianka.

Kochani, tak jak obiecałam z małym opóźnieniem dzisiaj wstawiam pierwsze zdrowe śniadanko. Bardzo proste i bardzo pyszne..każdy na pewno jest w stanie je zrobić ;)
Może nikogo nie zaskoczy, ale zawsze to jakiś prosty i szybki przepis.
Niektórzy wstając głodni rzucają się na to co mają pod ręką ,aby tylko zaspokoić głód a co gorsza wiele ludzi nie je go wcale... to wielki błąd ,ponieważ śniadanie jest najważniejszym posiłkiem i to właśnie ono daje nam wielkiego kopniaka do działania!
Jak każdy dobrze wie- głodni jesteśmy rozdrażnieni, nie mamy siły, humoru... więc w jaki sposób dobrze rozpocząć dzień bez śniadania?!
Najlepiej zmobilizować się i wstać troszkę wcześniej ,aby przygotować coś pełnowartościowego.. a kiedy brakuje nam czasu najlepszym rozwiązaniem jest taka oto szybka w przygotowaniu owsianka z jogurtem naturalnym i owocami.


wystarczą;
- płatki owsiane
-jogurt naturalny
-dowolne, ulubione owoce

Płatki owsiane których niestety na zdjęciu nie widać (u mnie zwykle ok 40g)
zalewamy gorącą wodą, przykrywamy aż płatki ją wsiąkną i spęcznieją (należy pamiętać ,że czasem sypiemy dużo płatków bo wygląda na to ,że tym nie pojemy.. jednak ,gdy spęcznieją ich ilość znacznie się powiększa.. i są bardzo sycące) Następnie zalewamy jogurtem i na wierzch dodajemy ulubione owoce lub takie jakie posiadamy. Ja akurat miałam sezonowe owoce z działki mojego dziadka.. :) Oczywiście można taką owsianeczkę dosłodzić.. osobiście tego nie robię.. może czasami dodaję troszkę miodu, ponieważ jak dla mnie sezonowe owoce są wystarczająco słodkie i rekompensują cukier.. 

Smacznego :*


1 komentarz: